CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

**Assalamualaikum** ~~Ahlan Wasahlan~~

~Senyum itu satu sedekah~ ^_^

Novel



Salam..

Kali ni saya nak bercerita pasal
novel yang baru saya baca.

Sebarkan cinta-Mu
Fatimah Syarha Mohd Nordin

Novel ni adalah sebuah novel tauhid.
Sangat bagus dan sarat dengan ilmu.
Ini kali pertama saya membaca novel yang mempunyai
800++ ,muka surat!!

Saya dah pun habis baca novel ni dalam masa tak sampai seminggu.
biasanya saya ambil masa nak habiskan novel.
Sebab tu saya ni tak melayan novel sangat.
Hehe..

Novel ni turut menyelitkan info fiqh selain
memaparkan peranan setiap watak.
Setiap watak mempunyai tauladan yang harus
diikuti dan dijadikan sebagai contoh
dalam menjalani kehidupan seharian yang berliku.

Pada pendapat saya, novel ni sangat bagus.
Sebab, kalau nak dibandingkan dengan novel2 cinta
yang ada dipasaran,
kebanyakannya membuatkan si pembaca
terbuai dengan cinta yang disulami
oleh watak dan segalanya nampak indah.
Seterusnya akan membuatkan
si pembaca berangan2 sampai ke bulan.
Hehe..

Jadi, pandai2 la memilih sebelum beli
sesebuah novel tu ye.
Anda ada hak untuk memilih yang mana lebih diminati
dan bersesuaian dengan diri masing2..














=)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kata kamu: